Extra bericht COVID-19 (Coronavirus)
Door Mijnbudgetcoach.nl B.V. • 1 minuut leestijd
PAPENDRECHT – Vanwege de opgelegde COVID-19 maatregelen van de overheid, werkt ons team met een minimale bezetting op het kantoor. Wij houden u graag op de hoogte van de situatie. Onderstaand treft u meer informatie.
Wij vragen u alleen te bellen als er sprake is van een spoedgeval.
Telefonisch zijn wij bereikbaar op alle werkdagen van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur en 11.00 uur. Verder zijn wij per e-mail doorgaans bereikbaar voor al uw (geld)aanvragen en overige vragen, verzoeken, en opmerkingen.
Cliëntenlijn: 078 6175691
Geldaanvragen: geldaanvraag@mijnbudgetcoach.nl
Overige: administratie@mijnbudgetcoach.nl
Normaalgesproken kunt u rekenen op een verwerkingstijd van maximaal twee dagen. Vanwege de grote hoeveelheid aan e-mails die wij momenteel dagelijks ontvangen, vragen wij u vriendelijk om begrip voor de langere verwerkingstijd.
Daarnaast worden alle gemaakte afspraken met cliënten en/of begeleiders voor onbepaalde tijd verzet. Wanneer de omstandigheden het toelaten, kunnen er weer fysieke afspraken ingepland worden.
Uiteraard worden alle bovenstaande maatregelen genomen voor uw en onze gezondheid. Wij danken u voor uw begrip tijdens deze omstandigheden.
Blijf veilig en gezond!
Klik hier om de vorige nieuwsbrief te lezen.
Blijf op de hoogte en volg onze social media kanalen voor updates over het bedrijf: